20. februārī tika izsūtīta preses relīze, kurā ziņoja, ka „Rīgas Satiksme“ ir mainījusi savu logo. Zili, dzelteni, sarkanais gliemezītis nu pārtapis par zili zaļu līniju kopojumu.
Aši pēc vēsts, ka "Rīgas Satiksmei" ir jauns logo, cilvēki vietnē „X“ steidzās izteikt skarbus komentārus par jauno identitāti. Līdzās komentāriem tapa arī „Instagram“ profils veltīts logo glābšanai, kas sola, ka, ja ar mūsdienīgu piedāvājumu nenāca klajā Rīgas Satiksmes izvēlētais uzņēmums, tad Latvijas iedzīvotāji to spēs. Tomēr arī šī akcija neiztika bez kritikas, izceļot augstvērtības trūkumu tik intīmā procesā, kas ir jaunas identitātes radīšana.
Kas logo padara par augstvērtīgu, kur ir robeža starp kritiku, spiedienu un nievāšanu un vai šis “Rīgas Satiksmes” logo ir uz palikšanu? To šķetinām Latvijas Radio 5 „Neērto jautājumu pastkastītes“ speciālizlaidumā kopā ar Baibu Bartaševiču-Feldmani, “Rīgas Satiksmes” sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāju, konkursa par jauno identitātes izstrādāšanu uzvarējušā uzņēmuma “Adell” vadītāju Vari Lazo, Kiwie Studio māksliniecisko vādītāju un vienu no “Instagram” profila @izglab_rigas_satiksmes_logo radītāju Saim, kā arī Edgaru Zvirgzdiņu, uzņēmuma “Associates, Partners et Sons” dizaina direktoru, kas izteicies kritiski gan par jauno logo, gan “Rīgas Satiksmes” logo glābšanu.
Ieraksts veikts 28.02.2024.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X