Profesija, kuras pārstāvjiem reklāmas un citu vizuālo informāciju ir paradoksāli izaicinoši uztvert no informatīvās puses, jo acis uzreiz mēģina identificēt, kāds fonts, krāsas un formas ir izmantotas, lai radītu šo darbu, jo tāds ir grafiskā dizainera darbs — radīt komunikāciju, izmantojot animācijas un ilustrācijas, un nodot ziņu grafiskā formā. Par to divpadsmitajā “Profesiju skatlogā” detalizētāk runājām ar grafisko dizaineri Tomu Kalniņu.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X