‘Covid-19’ izraisītās ārkārtējās situācijas laikā mācību process attālināti notiek ne vien skolās, bet arī mūzikas skolās un sporta nodarbībās. Vai skolotāji un paši skolēni tiek galā ar šo uzdevumu?

Neskatoties uz apgrūtinājumiem, skolotāji ir entuziasma pilni turpināt savu darbu. Par to šajā nedēļā 5BREINUMI pārliecinājās, runājot ar projekta “Iespējamā misija” skolotāju Ilmu Kupcovu, ģitārspēles pedagogu Kristapu Višu un futbola treneri Artūru Broku. Tomēr, kā noskaidroja 5BREINUMI Whatsapp korespondents Ralfs Bilinskis, skolēnu vidū viedokļi par šo ir dažādi.

 

"Iespējamās misijas" skolotājai tehnoloģijas mācību procesā nav nekas jauns

Ilma Kupcova savu "Iespējamo misiju" kā skolotāja pilda, neskatoties uz ārkārtējās situācijas radītājiem šķēršļiem. Ilma, Daugavpils 3. vidusskolā mācot vizuālo mākslu, sociālās zinības un folkloru, tehnoloģijas izmantojusi jau pirms ārkārtas situācijas. Tādēļ viņai smagākais esot nevis tehniskie risinājumi, bet gan dzīvā kontakta trukums ar skolēniem. 

 

 
 
 
Attālināto apmācību ģitārspēlē vērtē ar plus zīmi 
 
Google Meet, Eklase, Whatsapp un vēl virkne citu digitālo rīku tiek likti lietā, lai ģitārspēles pedagogs Kristaps Višs varētu turpināt mācīt Rēzeknes 5. vidusskolas, Zanes Ludboržas Mūzikas skolas un Viļānu mūzikas un mākslas skolas skolēnus. Viņš pats to sauc par "darbu čībiņās" un saskata daudz pozitīvu aspektu, piemēram, to, ka ar tehnoloģiju palīdzību skolēns redz un dzird sevi no malas. 
 
 
 
 

Futbola spēles tehniku attālināti neiemācīsi, tomēr fizisko formu uzturēt vajag

Pēc trenera Artūrs Broks, kurš ikdienā trenē pirmsskolas un skolas vecuma bērnus, spēles tehniku iemācīt attālināti ir grūti, tomēr nedrīkts pazaudēt fizisko formu. Tādēļ viņš ar WhatsApp starpniecību sūta saviem skolēniem uzdevumus - gan praktiskus vingrinājumus ar bumbu, gan teorētiskus jautājumus par sportu. Neizpaliek arī uzdevumi doties skrējienā vai izbraucienā ar riteni, kuru pildīšanā bieži vien tiek iesaistīta arī visa ģimene.

 

 
 
Brīnāmies kopā!