Vakances
REplay.lv DIGITĀLĀ SATURA REDAKTORS/-E
PRASĪBAS:
- iesākta vai pabeigta augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība humanitārajās vai sociālajās zinātnēs;
- vismaz viena gada darba pieredze ar TV vai kino satura producēšanu vai izplatīšanu saistītā jomā, vai vismaz viena gada pieredze darbā digitālā medijā vai sociālo mediju satura izveidē, virzīšanā;
- digitālā mārketinga un komunikācijas instrumentu pārzināšana. Izpratne par sociālo mediju kanāliem un komunikācijas satura virzīšanu tajos;
- pamatzināšanas montāžas programmu lietošanā, labas prasmes attēlu un video apstrādes programmu izmantošanā;
- spēja strādāt individuāli un komandā;
- prasme strādāt ar lielu informācijas apjomu un spēja izvirzīt prioritātes;
- labas saskarsmes un organizatoriskās spējas, augsta atbildības sajūta, pašiniciatīva, precizitāte;
- izcilas latviešu valodas zināšanas;
- labas angļu valodas zināšanas, lai varētu iepazīties ar starptautiskiem pētījumiem un analizēt datus, iegūt papildu informāciju par ārvalstu seriāliem un filmām.
GALVENIE PIENĀKUMI:
- plānot un administrēt Latvijas Sabiedriskā medija (LSM) satura atskaņotāja REplay.lv satura izvietošanu, pārzināt un apstrādāt iepriekš publicēto materiālu klāstu;
- piedalīties REplay.lv satura plānošanā un pilnveidē;
- uzraudīt zīmola sociālo mediju kontus, veidot saturu un izvietot to atbilstoši LSM mērķiem, vērtībām, satura prioritātēm, kā arī auditorijas vajadzībām un interesēm;
- nodrošināt atgriezenisko saiti auditorijai, monitorēt komentāru sadaļas, kā arī sniegt atbildes uz lietotāju jautājumiem citos saziņas kanālos.
PIEDĀVĀJAM:
- dinamisku un interesantu darbu apvienotajā Latvijas Sabiedriskajā medijā;
- iespēju strādāt kopā un mācīties no Latvijas mediju vides profesionāļiem;
- iespēju kombinēt klātienes un attālināto darbu;
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām;
- atalgojumu 1800 EUR (bruto).
Pieteikumus – CV un motivācijas vēstuli, sūtīt uz darbs@lsm.lv ar norādi – “REplay.lv digitālā satura redaktors” līdz šā gada 31.martam (ieskaitot).